Waar kunnen we je mee helpen?

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen via:
– iDeal
– Klarna Achteraf
– Creditcard
– Bancontact
– ApplePay
– EPS
– Giropay
– KBC/CBC
– Betalen bij afhalen (contant/pin)

Kan ik mijn bestelnotitie nog aanpassen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfout maakt in de bestelnotitie, of nog iets wilt toevoegen. Stuur ons zo snel mogelijk een berichtje via de chat of via het contactformulier. Mochten we het pakket nog niet hebben verzonden kunnen we de aanpassing meestal nog doen!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Dit vinden wij natuurlijk erg jammer, maar dat is zeker mogelijk. Stuur ons zo snel mogelijk een berichtje via de chat of via het contactformulier. Mocht je pakket al onderweg zijn kun je jouw pakket retour melden zodra je deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangst).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Jazeker! Mocht je iets willen toevoegen of veranderen, kun je het beste even contact met ons opnemen via de chat of het contactformulier. Mocht je pakket al verstuurd zijn is wijzigen helaas niet meer mogelijk.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Helaas uitverkocht… maar niet gevreesd! Mocht er geen op=op label bij het product staan, hebben we het product waarschijnlijk snel weer op voorraad. Mocht je graag willen weten wanneer we weer voorraad hebben? Neem dan even contact met ons op via de chat of het contactformulier.

Verkopen jullie ook cadeaukaarten?

Jazeker! Je kunt bij ons een cadeaukaart kopen met een vast bedrag (5 tot 50 euro) of een BlokjesBox cadeaukaart, waarmee de ontvanger zelf een box kan samenstellen op de website.

Onze BlokjesBox

Hoe kan ik een BlokjesBox samenstellen?

Als je de stappen via BlokjesBox zelf samenstellen doorloopt, kun je heel gemakkelijk de amberblokje, schaaltje en raspje kiezen. Tevens kun je een extra product toevoegen, zoals een kaartje of cadeauverpakking.

Kan ik de BlokjesBox nog aanpassen?

Jazeker! Mocht je iets willen toevoegen of veranderen, kun je het beste even contact met ons opnemen via de chat of het contactformulier. Mocht je pakket al verstuurd zijn is wijzigen helaas niet meer mogelijk.

Bezorgen en retourneren

Wat is de leveringstermijn?

Inpakken en versturen van al onze paketten gebeurt binnen 1 tot 2 werkdagen. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL.

Nederland: Zodra het pakket aangeboden is aan PostNL, zal het de eerstvolgende werkdag tussen 9:00u en 18:00u geleverd worden. (Mits het geen nationale feestdag is)


Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Hieronder een lijst de verzendtijd van PostNL per land:

LandVerzendkostenLevering*
(werkdagen)
Nederland€4,50 ( gratis vanaf €20 )1 – 2
Belgie€9,502 – 3
Bulgarije€ 36,004 – 8
Cyprus€ 22,004 – 8
Denemarken€ 16,003 – 6
Duitsland€ 9,502 – 4
Estland€ 24,004 – 8
Finland€ 20,504 – 6
Frankrijk€ 13,002 – 3
Griekenland€ 24,006 – 10
Hongarije€ 20,502 – 5
Ierland€ 20,503 – 5
Italië€ 14,503 – 5
Kroatië€ 22,003 – 6
Letland€ 24,004 – 7
Litouwen€ 24,005 – 9
Luxemburg€ 12,502 – 3
Malta€ 24,004 – 8
Monaco€ 13,002 – 3
Oostenrijk€ 14,003 – 4
Polen€ 20,503 – 7
Portugal€ 16,003 – 5
Roemenië€ 27,004 – 7
Slovenië€ 20,503 – 6
Slowakije€ 18,503 – 5
Spanje€ 13,503 – 5
Tsjechië€ 18,503 – 5
Zweden€ 20,503 – 5
*Wij hanteren een inpak en verzendtijd van 1 á 2 werkdagen, de tijd in de lijst is de levertijd van PostNL

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel versturen wij naar onderstaande landen:

  • Nederland
  • Belgie
  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Monaco
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Zweden

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Geef binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door wat je retour wil zenden. Dit kan middels ons modelformulier voor herroeping of door een e-mail te sturen naar info@blokjesbox.nl. We zullen een bevestiging naar je mailen en vervolgens heb je nogmaals 14 dagen om je retourzending ook daadwerkelijk retour te sturen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja hoor! Dit kan op afspraak in Geleen (Limburg, NL).
Kies voor afhalen tijdens het afronden van je bestelling.

Amberblokjes & accesoires

Waar worden amberblokjes van gemaakt?

De amberblokjes bestaan uit een mix van natuurlijke en kunstmatige Ingrediënten zoals; Musk Ambrette 2%, Musk Xylol 5%, Vanaline 4%, Rose Powder 8%, Essential Oil 10%, Perfume base 71%

Zijn amberblokjes vegan?

Ja, de amberblokjes van BlokjesBox zijn vegan.

Moet ik ook oppassen met kinderen en huisdieren?

Ondanks dat de amberblokjes uit een mix van natuurlijke en kunstmatige Ingrediënten bestaat, is het het beste om de amberblokjes uit het zicht te zetten van kinderen en huisdieren. We kunnen niet garanderen dat ze niet ziek kunnen worden na inname.

Hoelang blijven amberblokjes ruiken?

De amberblokjes kunnen tot een jaar blijven ruiken, mits deze geregeld worden geraspt. Door het raspen, wordt de geur weer sterker.

Kun je amberblokjes gebruiken in een elektrische diffuser?

Nee, een eletrische diffuser is gemaakt voor vloeibare stoffen. Een amberblokje of het rasp er van kan niet in een elektrische diffuser.

Zit jouw vraag er niet tussen?

De waardering van blokjesbox.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 133 reviews.